sobota, 19 stycznia 2013

Nie tylko posty do czytania ale tez i ogladania ^^

Czesc! Dzisiaj juz sobota. W poprzednim poscie zapytalam sie was o notke jaka mogla by byc. Mam taki pomysl aby na blogu nie tylko dodawac posty ktore czytacie ale tez filmiki. Jeszcze nad tym mysle, bo troche sie denerwuje. Wiecie. Jak ktos na przyklad bedzie sie nabijal... Jestem taka osoba ktora najpierw mysli co moze byc, a pozniej to robi. Pytam sie dlatego tez was czy chcecie zobaczyc filmiki na moim blogu czy nie. Musicie wiedziec, ze nie umiem sie nie smiac. Smieje sie z byle czego... No ale tez wtedy kiedy komus cos sie stanie np. wywroci sie to ja sie z tego smieje itp. Hehe dlatego tak lubie wyciagi na stoku narciarskim, bo zawsze ktos glebnie i jest zabawnie (jezeli nic powaznego mu sie nie stalo!). Prawdopodobnie w czwartek jade w gory. Mam nadzieje, ze bede pisac przez te dni codziennie i bede dodawala mase fotek. Jak na dzisiaj fotka cukierkow. No wiec, tak mi sie wydaje, ze do jutra!
 
To co wy na to? Filmik??

15 komentarzy:

  1. Oj tam nie ma się co przejmować mam nadzieję że niedługo pojawi się jakiś filmik :) !

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, ja też śmieje się z byle czego. ;D już nas coś łączy. ;p
    zapraszam do siebie: za-ko-cha-na.blogspot.com +obserwuję. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. z chęcią bym obejrzała twój filmik !
    nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Wejdź na mojego bloga i zobaczysz o co chodzi .. http://milejdi4.blogspot.com/
    Lubię twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wkładaj filmik, i niczym się nie przejmuj! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrób filmik! Będzie ciekawie! Fajny ten twój blog;) Zapraszam: bocia-bociaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie , możesz dodać filmik :) Ja się zastanawiam czy też nie nagrać i wstawić na mojego bloga , ale mam taki sam problem co ty :c . Więc się jeszcze ciągle nad tym zastanawiam .

    Zapraszam do mnie ♥ :http://isaa-bellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog.Zapraszam do mnie http://modowo11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do siebie za-ko-cha-na + nominowałam Cię do Liebster blog Award! Szczegóły na moim blogu. ;DD

    OdpowiedzUsuń
  9. o mniammniam
    czekam na filmik
    Zapraszam do siebie DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nominuję cię do Liebster Award !!!
    Więcej informacji na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nominuję cię do Liebster Award !!!
    Więcej informacji na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Filmik, chcemy filmik ;*
    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Poproszę o filmik ♥
    Nie mogę się doczekać, bo uwielbiam oglądać je na blogach ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam tak ,że śmieję się z byle czego xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak najbardziej jestem za filmikami :))! +Bardzo fajny nagłówek
    Świetnie prowadzisz bloga! Dobrze się czyta i ogląda twoje posty. Zapraszam do mnie :)) Może zaobserwujesz? ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za te wszystkie przemile komentarze ktore czekaja na moja moderacje. Pamietajcie tylko, ze bardziej cenie te komentrze ktore nie sa reklama wlasnego bloga. Staram sie odwiedzic wszystkie linki blogow ktore mi podajecie wiec, nie piszcie czegos takiego jak ''Obserwacja za obserwacje??'' bo nawet jezeli mialabym odpowiedziec to powiem, ze nie. Bedzie mi milo gdy zajrzysz tu nie pierwszy i ostatni raz.