wtorek, 8 stycznia 2013

Inny swiat♥

Hej! Dzisiaj znowu zostalam w domu. Wstalam gdzies tak o 9 i do 10 czytalam ksiazke (Harry Potter). Przeczytalam 140 stron. Widac bardzo wciagnela mnie ta ksiazka. Co prawda ogladalam film chyba z milion razy ale nigdy nie przeczytalam ksiazki! Co chcwile patrzylam sie na jekiej juz jestem stronie i nie wierzylam, ze tak szybko to czytanie mi idzie. Podczas czytania tej ksiazki myslalam, ze jestem na tej ulicy Pokatnej i, ze to ja kupuje ta rozdzke. To jest niesamowite, ze przy czytaniu czegos co ktos napisal mozna choc na chwile oderwac sie od rzeczywistosci i poprzebywac w swiecie w ktorym chcialoby sie byc (swiat czarow♥). Zycze udanego dnia!
 

45 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcie, super blog. ;) Szczerze mówiąc ja nie lubię czytać książek, wolę obejrzeć jakiś ciekawy film. ;)

    Ja przeczytałam niedawno lekturę pt. "Córka czarownic" i tak samo jak ty nie wierzyłam oczom, że tak szybko i łatwo mi to idzie. :) SUPER ! Czytałaś ją ? :D Jak nie to polecam. :3 Dodam, ze to była moja pierwsza przeczytana lektura. XD o.O

    Zapraszam, może mój blog cię zaciekawi. :)
    http://zyciekot.blogspot.com/

    + Mam pytanie. :3
    Bo nie wiem, czy mam widocznych obserwatorów, a jak wchodzę na swój blog to pojawia się napis "Followers list is private" co oznacza "Lista obserwatorów jest prywatna". Nie jestem pewna, czy widać tych obserwatorów jak się wejdzie na mojego bloga. Mogłabym cię prosić o to byś napisała mi wiadomość lub na blogu, czy widać to, czy nie. :) Z góry dziękuję i będę ci bardzo wdzięczna. <3
    A jak nie będzie widać, to wiesz jak ustawić, żebym mogła zobaczyć kto obserwuje mój blog ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pytanie odpowiedzialam na twoim blogu. Widac. A ksiazke ''Corka czarownic'' niestety nie czytalam ale w wolnym czasie ja wyporzycze i przeczytam :)

      Usuń
  2. Dziękuję za komentarz <3
    Też kocham Harrego Pottera :D
    Oglądałam wszystkie części, ale książek nie czytałam :3 Może kiedyś przeczytam, skoro mówisz że Cię to wciągnęło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah , ja już przeczytałam Harrego Pottera ♥ . Tak , ma się wrażenie , że odpływa się z tego świata ♥ . Super zdjęcie ;3
    W wolnej chwili zapraszam ; the-szlachta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W koncu po to sa ksiazki. Aby oderwac sie od rzeczywistosci choc, na 320 kartek. (ta liczba kartek to sobie ja wymyslilam jakby co ;D)

      Usuń
  4. super blog ;D
    zapraszam na fajny blog ;3 zapraszam na http://vickylivingstoney.blogspot.com/
    jeśli zaobserwujesz odwdzięczę się ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog *.*

    Jak możesz to wpadnij do mnie lovelooksky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam Harrego Pottera :) oglądałam wszystkie części ale czytałam chyba tylko 3 pierwsze :( świetny blog ! obserwuję i zapraszam do mnie : kamidreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog!
    Zapraszam do mnie: weronisiekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcie ;)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Harry Potter- strasznie wciąga, pamiętam jak go czytałam.
    http://pudrowa-chwila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie uważam się za fankę Harrego Pottera, ale film jest całkiem fajny:P
    freshfashion-ika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcie <3

    obserwuję i zapraszam do siebie ♥
    http://merveileuse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. łał fajny blog :) będę tu wpadać *.*
    zapraszam też do mnie
    http://pola-love-it.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Harry Potter to moja biblia. Przeczytalam cala serie miliardy razy w 3 jezykach, jednym slowem moje uzaleznienie!
    Rowling stworzyla arcydzielo!
    little-girl-in-vans.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny post i ogólnie cały blog :D i ładne zdjęcie ;3

    zapraszam na mojego bloga http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. łał fajny blog :) będę tu wpadać *.*
    zapraszam też do mnie. odwiedzisz? skomentujesz? odwdzięcze się
    http://pola-love-it.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super tu u Ciebie ; )
    fajna notka ;3

    zoe-grand.blogspot.com

    pozdrawiam Zoe ; ) !

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze ci ;D
    Zapraszam do mnie :)
    http://thisiskarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham Harry'ego <3 Zazdroszczę ci tego, że nie byłaś w szkoleee <3 Zapraszam w wolnej chwili na mój blog ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe. Ja jednak w domu sie nie nudze. Jezeli byc cos miala robic to mam co robic wiec jakos sie nie nudze co jest plusem+ ^^

      Usuń
  19. Lubię Harrego Pottera, ale chyba nie miałabym cierpliwości czytać całego :x

    http://kaillaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne żę z 10000 razy oglądałam Harego podoba mi się bardzo można się wkręcić :)
    zapraszam <3http://czczekolada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny wpis i blog :)
    obserwuję ;>

    zapraszam do siebie na cassieannalea.blogspot.com ;3

    OdpowiedzUsuń
  22. kocham Harrego - to mój mężuś <3 :D
    jeśli chcesz wygrać nagłówek, zapraszam: myfashion-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam Harrego :)
    na moim blogu pojawił się nowy rozdział, zapraszam.
    http://roughlife-book.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. śuper blog :):(


    obserwuje:)
    www.-the-puls-of-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jej może to dziwne ale nigdy nie widziałam Harry Pottera a co dopiero mowa o czytaniu.Ale masz rację cudownie jest tak się oderwać od rzeczywistosci :D
    Fajny blog :D
    zapraszam do mnie
    www.jolie-joolie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawde?? Jej! To musisz ogladnac! To jest genialne! Ja ogladalam wszyskie czesci z milion razy! Harry Potter sie nigdy nie starzeje co?? Haha! W koncu Harry Potter ,,Kamien Filozoficzny'' wyszedl 2001 roku (ja mialam wtedy rok)^^

      Usuń
    2. To w ogóle możliwe?! :D
      Ja przeczytałam wszystkie części, a filmy oglądałam po tysiące razy. Harry to uzależnienie, z którego nigdy nie wyjdę ;)
      Pozdrawiam. http://idealnie-nieidealnaa.blogspot.com/

      Usuń
  26. Książki są o wiele fajniejsze od filmów, zwłaszcza jeżeli chodzi o Harrego Pottera :)

    OdpowiedzUsuń
  27. dużo przeczytałaś ja nie przepadam za Harrym ale cóż :)

    super blog i bede tu częściej wpadać
    obserwujemy ?
    zapraszam: http://karaafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No teraz juz jestem na 224.
      Wpadaj! Czekam na nastepny komentarz ;)

      Usuń
  28. Ja nie przepadam za Harrym wole Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy :P

    A tak poza tym to super blog ;P
    http://niepewnie-zakrecona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. dlatego też lubię czytać książki, choć na chwilę mogę oderwać się od mojego świata i przenieść się w coś niezwykłego !:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Genialny blog.Miło się czyta.
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  31. EJJJ UWIELBIAM CIE! NOORMALNIE JA TAK SAMO CZYTAM HARREGO :D
    TO TAK WCIĄGA!


    ________________

    POZDRAWIAM
    Kadik Babik

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję ; )
    A co do książek ja tak mam z masą innych.[tzn, z prawie wszystkimi :]
    hahahahahhahaha xD
    ja osobiście wole książki...
    I <3 BOOKS
    hueheuheu
    wpadniesz?:
    vivaglaam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. O.o ja przeczytałam Pottera wszystkie części już kilka razy. Fajna jest 3.

    Zapraszam, wpadaj: http://kamera-akcja-talent.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. również czytałam Harry'ego niestety teraz muszę zająć się lekturami ;(
    Ale jak skończę krzyżaków, to przeczytam ostatnią częśc :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawy blog,obserwuję i zapraszam do mnie ;)
    dreamer7555.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za te wszystkie przemile komentarze ktore czekaja na moja moderacje. Pamietajcie tylko, ze bardziej cenie te komentrze ktore nie sa reklama wlasnego bloga. Staram sie odwiedzic wszystkie linki blogow ktore mi podajecie wiec, nie piszcie czegos takiego jak ''Obserwacja za obserwacje??'' bo nawet jezeli mialabym odpowiedziec to powiem, ze nie. Bedzie mi milo gdy zajrzysz tu nie pierwszy i ostatni raz.