piątek, 4 stycznia 2013

Klasowa wycieczka na Wawel

Czesc! Dzisiaj jest piatek, a wiec jutro sobota! Mialam dzisiaj wycieczke szkolna na Wawel. Niestety zdjec nie mozna bylo robic w srodku zamku ale to nie znaczy, ze ich nie zrobilam hehe niegrzeczna Gab. Zdjecia zrobilam na zewnatrz. Zdjecia byly robione komorka kolezanki i przeslane na moja komorke ktorej cos sie stalo chyba bo nie chce zgrac tych zdjec na kompa. No a co do wycieczki. Wycieczka byla w ramach lekcyjnych. Nie bylo nic co tyczylo sie przyjemnosci tylko oczywiscie sluchanie przez dluzszy czas na stojaco pani przewodniczki... Ehh nogi mi zdretwialy co prawda juz na poczatku kiedy szlismy na ten zamek ale nie wiedzialam co czeka mnie na goze. Od godz. 8.30 do godz. 13.00 sluchalam historii. Jest ona interesujaca ale jezeli slyszalo sie juz to z 10 razy to sie ma dosyc. Przeciez, jak sie mieszka w Krakowie to troche wycieczek ze szkoly musi tam byc. Spedzilam ten czas z Kinga i Karolina ktore sa super kolezankami wiec chociaz, to bylo fajne. To do jutra albo lepiej do zobaczenia!
                                   


 
Hehe. Chcialam jeszcze podziekowac za tyle komentarzy jakie dostalam w najblizszym czasie! Te komentarze naprawde wiele dla mnie znacza.

36 komentarzy:

  1. Oj chciała bym zobaczyć Wawel, dawno tam nie byłam ;c
    Zapraszam do mnie :)
    http://thisiskarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka ty jesteś chudziutka... Jeju.. ile ty ważysz? pewnie tylko 40 kg, albo nawet mniej... Świetny outfit, uwielbiam takei szerokie t-shirty i rurki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez uwielbiam takie dopasowanie (co mozna zauwazyc bo sie tak ubieram)

      Usuń
  3. Masz piękne imię :) I cała jesteś śliczna <3 Może będziemy sie obserwować? :) http://ourloveourpassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do sb! Chcesz być moim obserwatorem? Zalezy mi na tym, prosze, ja się odwdzięczę wystarczy ze powiadomisz!

    http://myworldoffashionandstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia! Fajny blog! :)

    Może wpadniesz do mnie ?
    cukierkove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jejciujejciujejciu!!! bardzo luubie

    http://littleamyblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kraków zawsze spoko, lubię tam jeździć. Dziwni mnie to ze jak tam mieszkasz to musiałaś słuchać tej historii znów, chyba jakiś drętwy nauczyciel wam kazał ;/ http://small-maybel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej to sie tam musialo nudzic... Wszystko wie i pewno nie pierwszy raz tam byla, a musiala tego sluchac przez cztery i pol godziny.

      Usuń
  8. sliczna jestes!
    mnie tam sluchanie histori nie nudzi (nawet jesli slyszalam ja juz 5624321 raz) poprostu kocham takie historie o zamkach.
    little-girl-in-vans.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny blog zapraszam do mnie

    olivka-olivvka-crazy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, jaka ty śliczna jesteś! Że szok ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. chętnie pojechałabym na Wawel, mnie strasznie interesują takie rzeczy !:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie tez interesuja takie rzeczy ale juz tam dlugo nie zawitam (do nastepnej wycieczki haha)

      Usuń
  12. Chętnie bym pojechała na wycieczkę :) Zapraszam do siebie :) Jeśli spodoba Ci się mój blog- obserwuj :)

    http://kaillaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne zdjęcia :) Zajrzyj do mnie i dodaj się do obserwatorów :)
    Na pewno wpadnę tu nie raz:)

    http://diamondyorkviktork.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja na wycieczki z tą klasą nie mam co liczyć ;/ Super blog zapraszam do mnie http://niepewnie-zakrecona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że ja nie miałam takiej wycieczki XD Bardzo fajny blog ;)

    http://kamera-akcja-talent.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Interesujący blog , oraz fajne , ciekawe zdjęcia =)

    OdpowiedzUsuń
  17. hej, świetny blog !teeeż chcę na wycieczkę ! dodaje bloga do obserwowanych i ulubionych, super !

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię klasowe wycieczki ^^
    Ładne zdjęcia :)
    Super blog !
    Pozdrawiam Izz.<3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny blog i zdjęcia ;)
    http://www.facebook.com/MiloscBezWzajemnosciZawszeJestNajsilniejsza?fref=tck Polubisz i prześlesz link do paru online znajomych ? Byłabym bardzo wdzieczna

    Komentujesz? Obserwujesz? Robie to samo! ;*

    julia-juuliaa.blogspot.com

    Obserwuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. masz świetny blog <3

    odwiedź skomentuj a na pewno się odwdzięczę :)
    pola-love-it.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny blog :3
    Obserwuję i liczę na to samo ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Też bym pojechała na wycieczkę ;d
    Zapraszam do mnie, zaobserwuj, skomentuj, a na pewno się odwdzięczę!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  23. TEŻ CHCE NA WYCIECZKE :C
    http://little-fashionable.blogspot.com/ wejdzieszzz?

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś śliczna :*
    +My jedziemy do Krakowa w maju :*
    Obserwuję i liczę na to samo :*
    Magda-Maagda.blogspot.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  25. *o* czaderski ten blog zapraszam na mojego: my-very-secret-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne zdjęcia. :)

    Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawie piszesz,obserwuję i liczę na to samo :)
    jestemmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwujemy, fajna notka i zapraszamy też do siebie ;)
    www.ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za te wszystkie przemile komentarze ktore czekaja na moja moderacje. Pamietajcie tylko, ze bardziej cenie te komentrze ktore nie sa reklama wlasnego bloga. Staram sie odwiedzic wszystkie linki blogow ktore mi podajecie wiec, nie piszcie czegos takiego jak ''Obserwacja za obserwacje??'' bo nawet jezeli mialabym odpowiedziec to powiem, ze nie. Bedzie mi milo gdy zajrzysz tu nie pierwszy i ostatni raz.