czwartek, 3 stycznia 2013

Tag: About Me

 
Hey! Dzisiaj postanowilam zrobic taki tag: About Me tak abyscie mnie bardziej poznali nie tylko patrzac na zdjecia, ktore udostepniam na blogu ale poznajac mnie. Taki wlasnie tag bardzo wam pomoze mnie poznac. To zapraszam do czytania. Troche skrocilam ten tag tak jakos o 2 pytania, ktore nie byly tu jakos za bardzo potrzebne.
1. Jak masz na imię?
Gabriela


2. Kiedy masz urodziny?
21 listopada


3. Jaka była twoja wymarzona praca w dzieciństwie?
Moja wymarzona praca... Ja naprawde chcialabym byc piosenkarka albo aktorka ^^

4. Czy masz chłopaka/ dziewczynę?
Nie.

5. Jakiej muzyki słuchasz?
Fajnej!

6. Czy pracujesz
I to ciezko! Ciagle nos w ksiazkach... Hehe

7. Czego szukasz w drugiej osobie?
Przyjaciela.

8. Do kogo się zwracasz, gdy jest ci smutno?
Mamy!

9. Ulubione jedzenie?
Spagetti, kurczak!!!!!

10. Ulubiona część garderoby?
Bluzki i dodatki np. kapelusz ♥

11. Czy masz zwierzątka?
Tak! Krolika.


12. Ulubione miejsce?
Napewno nie szkola.

13. Czy masz drugie imię?
Mam Maria...

14. Ulubiony przedmiot w szkole?
Przyroda

15. Ulubiony napój?
Soczek!

16. Jaka jest twoja ulubiona piosenka w tym momencie?
One Direction- Heart Attack

17. Czy uprawiasz jakieś sporty?
Takie dodatkowe zajecia to nie.

18. Ulubiona książka?
Zmierzch (raczej wszystkie czesci)

19. Ulubiony kolor?
Zielony!

20. Ulubione zwierzątko?
Kotek

21. Ulubione perfumy?
Nie wiem. Jakos nie mam za duzo perfum ani swojego ulubionego.

22. Ulubione święto?
Wigilia

23. Czy skończyłaś liceum?
Nie. Jeszcze hahha! Zeby nie bylo, ze sobie zle zycze.

24. Czy kiedykolwiek byłaś za granicą? Ile razy?
6 razy

25. Czy mówisz w innych językach?
Ucze sie angielskiego.

26. Czy masz rodzeństwo?
Tak. Brata.

27. Ulubiony sklep?
H&M

28. Ulubiona restauracja?
Pizza Hut

29. Czy lubisz szkołę?
Moze byc. Nie nie nawidze ale tez nie kocham.

30. Ulubiony youtuber?
Nie mam ulubionego.

31. Ulubiony film?
Jest ich sporo!

32. Ulubiony program w telewizji?
Disney Channel haha!

33. Ile masz wzrostu?
162cm

15 komentarzy:

  1. naprawdę świetne!

    Zapraszam na swojego i jeśli ci się spodoba - zaobserwuj
    http://willbefineee.blogspot.com/
    Będzie mi bardzo bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne odpowiedzi!
    little-girl-in-vans.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. kocchaaaam ten blog !!!

    http://littleamyblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja kocham ten komentarz!! Haha ty nie wiesz jak sie teraz szczerze do monitora!

      Usuń
    2. ojeeej, a nie wiesz, jak ja!! : 3

      zapraszam serdecznie do mnie ! ;)

      Usuń
  4. Na wiele z tych pytań nie potrafiłabym odpowiedzieć gdybym mówiła o sobie. Podziwiam. Na prawdę przydatna rzecz! ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wlasnie myslalam, ze jest to przydatne dlatego to zrobilam :)

      Usuń
  5. Super ;)
    Ja zamierzam jutro wstawić filmik z tym tagiem :)



    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne opowiedzi. obserwuję i liczę na rewanż http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. moja koleżanka też ma ur 21 listopada ; DD
    fajne pytanka, Moja sis ma na imię Maria :)

    welovebaranowa.blogspot.com
    Jak zaobserwujesz , ja zrobię to samo :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog : ) ciekawe odpowiedzi

    http://lovnajka.blogspot.com/

    Najka , oxox

    OdpowiedzUsuń
  9. Heh 2 lata temu byłam bardzo podobna :D
    Zapraszam do mnie :)
    http://thisiskarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. nataliasvouge.blogspot.com

    Zapraszam

    Masz fajnego bloga :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za te wszystkie przemile komentarze ktore czekaja na moja moderacje. Pamietajcie tylko, ze bardziej cenie te komentrze ktore nie sa reklama wlasnego bloga. Staram sie odwiedzic wszystkie linki blogow ktore mi podajecie wiec, nie piszcie czegos takiego jak ''Obserwacja za obserwacje??'' bo nawet jezeli mialabym odpowiedziec to powiem, ze nie. Bedzie mi milo gdy zajrzysz tu nie pierwszy i ostatni raz.