sobota, 5 stycznia 2013

Caly dzien przespany, a na koniec goraca czekolada!

Witajcie! Dzisiaj sobota mozna bylo spac ile sie tylko chce! Ja dzisiaj spalam do 12. Pojechalam do sklepu z nartami aby cos kupic, bo moje narty juz sa na mnie male ale nic nie kupilam. Jedynie co to slodycze! Ten dzien byl dla mnie krotki bo spalam do 12, ze sklepow wrocilam o 14, a pozniej przespalam sie jeszcze od 15 do 17. Jestem strasznie padnieta. Co prawda jestem oslabiona (ostatnio na termometrze pojawila sie u mnie liczba 35.5) wiec to dlatego ciagle jestem jakas taka... dziwna. Musze zrobic sobie ciepla czekolade i sie jej oczywiscie napic hehe. Trzeba jeszcze czytac Harrego Pottera wkoncu to lektura. Mamy ja przerabiac po feriach ale ja w ferie chce odpoczywac, jezdzic na nartach, lyzwach, budowac iglo (co mi sie nigdy nieudawalo), ale co najwazniejsze pojechac w gory i pozostawic tam czastke siebie- balwana! Haha! Te ferie mam nadzieje, ze beda udane ale jeszcze musze przezyc ten tydzien nauki i moje straszne oceny na 1 semestr. Jeszcze raz bardzo dziekuje za tyle komentarzow pod postem ,,Klasowa Wycieczka Na Wawel'' i mam nadzieje, ze to nie jest pierwszy i ostatni raz kiedy tak bedzie. Kocham was poprostu♥ !


50 komentarzy:

  1. Uwielbiam gorącą czekoladę.
    Też miałam HP jako lekturę :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi tez nigdy iglo nie wychodzilo ! A zawsze chciałam, żeby bylo takie jak w filmach : C
    Ja uwielbiam takie soboty ; 3
    fajnie tu u Ciebie ; )

    zoe-grand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog ^^ pozdrawiam i obserwuję, zapraszam do mnie : kamidreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, już zaobserwowałam. :)
    U mnie też, cały dzień przespany! Ehh, to przez zimę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaaa Cie.. ja dzisiaj zaspałam a musialam wyjsc na pociąg.. ;(

    http://littleamyblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj za pewne ta czekolada była bardzo dobra ;-)

    http://niepewnie-zakrecona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. czekoladaaa *o*
    zapraszam na smashedsmithereens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. słodko :o Ja wstałam o ósmej ...

    http://kaillaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. czekolada ♥
    ja spałam tylko do 10 ;c
    zdrowiej ;* !

    OdpowiedzUsuń
  10. To u Was Harry Potter to lektura?

    OdpowiedzUsuń
  11. Też zakończyłam dzień gorącą czekoladą :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mniam *.*
    Zapraszam do mnie :)
    http://thisiskarolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pewnie czujesz się pobita. A ja dzień zakończyłam kubkiem mleka, hah.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmmm..! :D Obserwuję i zapraszam do mnie ;^)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mmm... pycha. Gorąca czekolada:) Kto tego nie lubi :):):)
    pinkgenre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świtny blog.
    Zapraszam do mnie na blog nelieslife.blogspot.com xdd.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gorąca czekolada.*.*
    Obserwuję i liczę na rewanżyk.; ]
    http://paranormalneidziwne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mam lekturę na ferie, grrr. -.-
    Fajny blog, obeserwuję, więc będę tu wpadać!

    http://alicja-aliszja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam Harrego Pottera *_*
    Dodaję do obserwowanych !

    OdpowiedzUsuń
  20. a ja ferie mam dopiero za 2 tygodnie :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Super . ! ; *
    Obserwuje i liczę na rewanż . ♥
    http://nelka-nelkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Pycha : 3 Masz sliczne zdjecia *.* To prawda, chudzinka z cb ;3 Wlasnie "znalazlam" twojego bloga i moge cie zapewnic, ze bede tu wpadac czesciej : 3 Zajrzysz? Karola-Oliv.blogspot.com / Oliv <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Prowadzisz fajnego bloga :) Zapraszam do mnie :D http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Mniam <3
    Super blog :)
    Pozdrawiam,Izz.<3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. pysznie :)

    świetny ,blog ,obserwuję i pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  26. gorąca czekolada <3 uwielbiam .

    swietny blogg :)
    wpadnij do mnie :)
    pola-love-it.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Harry Potter jako lektura?! Ojj, zazdroszczę.:D
    Gratuluję tylu obserwatorów i komentarzy.:D
    +Obserwuję i liczę na rewanż. :3

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale ta czekolada smakowicie wygląda *o*
    Ładny szablon, nagłówek i tło.
    Będę wchodzić :)

    + Obserwuję.
    Pozdrawiam, Patrycja.
    http://my-feelingsx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Harry Potter ♥ moja biblia, przeczytalam w 3 jezykach miliardy razy. wrecz znam na pamiec.
    little-girl-in-vans.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Hahah zazdroszczę szkoły, bo u mnie się czyta "Krzyżaków" hahaha.

    Obserwuję :)

    Agnes-intuicja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. hmm może i ja wypożyczę Harrego Pottera ? :D



    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Gorąca czekolada, mniam i jak ładnie wygląda ;)
    Też spałam do 12 ;p
    Obserwuję ^^
    http://i-know-you-like-us.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. MNIAAAM <33
    Dodalam sie do obs, liczę na to samo :*
    A u mnie nowa notka, zapraszam ;*
    www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. ale mi narobiłaś ochoty na czekoladę ^^
    zapraszam na mój blog (:
    alyy-alii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Yay! Wpadłam tutaj przypadkiem, a już mi się podoba! Będę tutaj zaglądać♥ Kiedy kolejny post?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram codziennie dodawac posty. Jezeli mi cos przeszkodzi w dodaniu posta to sie nie pojawi to chyba jasne no ale dzisiaj juz sie pojawil :)

      Usuń
  36. ja spałam do 12.30 xd
    mmmm czekolada ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Mniammmmmm! :*
    pozdro i zapraszam do mnie
    http://diamondyorkviktork.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. mmm ale apetyczna ta czekolada mniam ;D
    u mnie bardzo nudny dzień zresztą jak każda niedziela
    zapraszam do mnie
    www.jolie-joolie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Mniam .
    Komentujesz? Obserwujesz? Robię to samo! ;3

    julia-juuliaa.blogspot.com

    Obserwuje i liczę na to samo :d

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbia gorącą czekoladę ! Idealna na zimne dni. Jeśli masz ochotę to zajrzyj do mnie ;3 Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie komentarz ;) http://blog-natkii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za te wszystkie przemile komentarze ktore czekaja na moja moderacje. Pamietajcie tylko, ze bardziej cenie te komentrze ktore nie sa reklama wlasnego bloga. Staram sie odwiedzic wszystkie linki blogow ktore mi podajecie wiec, nie piszcie czegos takiego jak ''Obserwacja za obserwacje??'' bo nawet jezeli mialabym odpowiedziec to powiem, ze nie. Bedzie mi milo gdy zajrzysz tu nie pierwszy i ostatni raz.