niedziela, 6 stycznia 2013

Pada snieg i podziekowania!

Witajcie! Po pierwsze chcialam wam podziekowac za tyle komentarzy i tylu obserwatorow! Ciagle wam za to dziekuje ale to dlatego bo to jest dla mnie cos niesamowitego! No wiec dzisiaj popruszylo sniegiem i bialo jest wszedzie! Mam nadzieje, ze utrzyma sie ten snieg i jeszcze popada i w ferie bedzie  go tyle, ze bedziemy mogli sie w nim zgubic. Dzisiaj spalam do 14! Bylo nawet, az po tej godzinie. Normalnie szok! Jutro znawu szkola. Chyba kazdy to wie. Ja juz odrobilam zadania i mam czas wolny. A tutaj macie widok ktory widze z okna. No i takie male co nie co...
 
Znowu??! Haha!
 
Tutaj podziekowania i zaznaczone za co gdyby ktos nie wiedzial ^^
 


16 komentarzy:

  1. Gratuluję ;)
    U mnie też napadało śniegu ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszności zamieszczasz ;)) Szkoda, że u mnie nie ma śniegu ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje wywietlen i obserwatorow!
    no wlasnie snieg napadal u mnie tez az szkoda mi stad wyjezdzac no ale musze.
    mhmmm pycha jedzenie♥
    little-girl-in-vans.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ nie ma za coo. Bo w sumie ty pomagasz nam a my tobie :*

    U mnie też pada śnieg :P

    Agnes-intuicja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. m... pycha ♥
    Zapraszm do mnie !
    http://thisiskarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Co jak co, ale według mnie jesteś śliczna :D
    zapraszam do mnie: anotherinna.blogspot.com a jak ci się spodoba, dodaj się do obserwatorów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję :) takie widoki dają siłę do tworzenia bloga!
    a co takiego pysznego na talerzu? jadłabym!


    http:// ANECIA WAS HERE + KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęściara , u mnie nie ma śniegu :c .
    Gratuluję tylu wejść :) .
    W wolnej chwili zapraszam ; the-szlachta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny blog :D

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie tez jest śnieg :D
    super blog
    zapraszam do mnie
    www.jolie-joolie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wejść i obserwatorów. ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie śniegu brak ;( Gratuluję, że masz tyle wejść!!! Też bym tak chciała...

    http://kamera-akcja-talent.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Heheszki u mnie też pada śnieg. Zirytowało mnie to raczej. W sobotę zamówiłam sobie vansy z myślą, że je założę już niedługo, a tu śnieg! Pfyy :c

    tylko-to-co-chce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. U nas śnieg nie pada:(:( bu! a i gratulację:)
    Wchodź częściej:D:
    http://diamondyorkviktork.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. jaki fajny blogg <3

    somentujesz zaobserwujesz?!- odwdzięczę sie :)
    pola-love-it.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za te wszystkie przemile komentarze ktore czekaja na moja moderacje. Pamietajcie tylko, ze bardziej cenie te komentrze ktore nie sa reklama wlasnego bloga. Staram sie odwiedzic wszystkie linki blogow ktore mi podajecie wiec, nie piszcie czegos takiego jak ''Obserwacja za obserwacje??'' bo nawet jezeli mialabym odpowiedziec to powiem, ze nie. Bedzie mi milo gdy zajrzysz tu nie pierwszy i ostatni raz.