niedziela, 5 maja 2013

Moja ulubiona gra: The Sims 3

No to witajcie w poscie tematycznym o mojej ulubionej grze The Sims 3. Chce sie z wami podzielic moja opinia jak i zdjeciami z rozgrywki. Zaczniemy od tego, ze mam troche tych dodatkow (Wymarzone Podróże, Kariera, Po Zmroku, Pokolenia, Zwierzaki, Zostań Gwiazdą, Cztery Pory Roku, Studenckie Życie) no i malo akcesoriow bo tylko 1 Nowoczesny Apartament. Z serii The Sims 3 to tyle.

Na poczatek opinia.
Gra sama w sobie jest taka, ze gdy zaczynasz w nia grac, nie chcesz skonczyc. Bardzo lubie w nia grac, bo moge wymyslac komus zycie. Czasem naprawde wspolczuje moim simom, bo nawet ja w roznych przypadkach nie chcialabym tak zyc, ale to jest naprawde fajne komplikowac komus zycie (oczywiscie tylko w tej grze!), bo wtedy nie jest tak nudno, ze rodzi sie dziecko, dorasta, uczy sie, zeni sie, pracuje i znowu od poczatku, a jak sie to ich zycie komplikuje to gra ma jakies ''nadzienie''!  No wiec, ogolnie dodatki sa coraz bardziej fajniejsze, dlatego tyle ich mam. Ale gra ma tez swoje wady, ktore strasznie mnie wkuzaja, m.in.: blad zapisu. Przez takie cos nie dam rady zapisac zmian w grze i wszystko musze zaczynac od poczatku, dlatego co kilkanascie minut zapisuje gre aby nie bylo tak, ze wszystko strace! Zdazaja sie tez u mnie, ze sim wejdzie w ogrodzenie i nie moze z niego wyjsc.. No blagam was! Najgorszy blad to jest to, ze gram, gram i mnie wywala!
Macie kilka zdjec z tych bledow, ktore nawiedzaja moje simsy. Mozecie sie troche posmiac.

Tej to prawa jazdy nie powinni nawet dawac.

Taak.. On szedl, szedl taki maly i nagle urosl...

Hehe zmutowana <3

Roozciagnelo tego kota!
 
 
O matko... Wyciaga mu serce!!

Wy tez macie cos takiego?
Zauwazylam, ze simsy moga troche rozsmiac, bo nie raz zrobilam takie zdjecia, ze co na nie spojrze i juz sie smieje!

Ten to zaraz po tym zdjeciu chyba umarl na zawal...

Maly, nie. To nie wiedzma. To twoja mama!

Uuuu.. Zawiedziony pies, ze telewizja cos sie zrobila na dalmatynczyka...

-Czujesz jak ladnie pachna? Nie? A teraz? Nie? A teraz?!!! Nie? A teraz?!?!

Ehh... Brak mi slow. Jestem przerazona. To przeciez, moja dawna simka!

Ten snieg doslownie przerosl tego kociaka!

Ten to snuje wredne plany nawet kiedy idzie spac...

- Co wy tu robicie?! -My? Tylko robimy Ci zdjecie. Mozesz isc juz spac.

Ten kot mnie rozwala..

Dziecko podbite oko.


No to z tych smiesznych to tyle. Dosc dlugi ten post no ale co tam. To jest terazniejsza rodzina w ktora teraz gram.
Historyjka:
 
Za niedlugo wyjdzie nowy dodatek ''The Sims 3 Rajska Wyspa'' <= Kliknij aby dowiedziec sie wiecej.
 
A na koniec. Co to za ''simowska'' potrawa? Zgadniecie?
 
Odpowiedzi w komentarzach. Dziekuje :*

17 komentarzy:

  1. lubię simsy, ale takich bugów to ja nie mam xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia , niektóre naprawdę są bardzo zabawne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Prowadzisz cudownego bloga! Będę tu częściej wpadać, jesteś bardzo ciekawą osobą <3
    Wpadniesz do mnie ? Zależy mi prosze ;c
    lovelooksky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam grać w simsy, ale zawsze muszę z koleżanką, bo sama za bardzo ich nie ogarniam. xD
    Fajny blog, zaobserwuję i liczę na rewanż :)
    http://ihaveonebigdream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah, świetne są te zdjęcia ;3 Mi kiedyś wyskakiwały takie błędy, ale na szczęście już się tak nie dzieje xd Sporo masz tych dodatków xd Polecasz "nowoczesny apartament"? Mam, a nie wiem czy zainstalować :3 Co do potrawy- nie mam pojęcia XD

    Zapraszam do mnie: karola-oliv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz jak sie tych bledow pozbylas? Czy polecam nowoczesny apartament. To akcesoria wiec, za bardzo o tym nie moge sie rozpisac. Rozne ubrania i meble w stylu nowoczesnym. Swiecace lozka, biurko, komputer, no i ciuchy w takim stylu. Ja osobiscie nie kozystam z tego zbioru, ale jak je masz to czemu nie zainstalowac?

      Usuń
    2. Musiałam odinstalować i zainstalować simsmy xd Ale i tak musiałam to zrobić, więc nie zrobiło mi to różnicy. Zastanawiałam się, czy zainstalować, bo nie chcę zawalać sb komputera ;3

      Zapraszam do mnie-nowa notka: karola-oliv.blogspot.com

      Usuń
  6. Zapraszam na mojego bloga: http://www.dalilahome.blogspot.com/
    - wchodzisz i patrzysz: pusto, to nie tak, że dopiero zaczynam, z powodów osobistych musiałam zmienić bloga :( -

    teraz próbuje powrócić do dawnej formy, i mam nadzieję, że mogę na cb liczyć.
    Jeśli dodasz się do obserwatorów, odwdzieczę się :*

    xoxo
    Lila

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh.!! Kiedyś gralam ,ale przestalam; p tez mialam zawsze ubaw!!
    www.fashionable-sewing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega jest ta gra. Ja sb różne meble i ciuchy pobierałam, ale nie pamietam juz tych sron, bo mi sie zryswały simsy 3 i juz nie gram od dwoch lat chyba ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak więc zapraszam do siebie -> http://iamisabell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny blog <3
    haha, czasami też mam takie błędy, ale lubię w to grać :D

    Zapraszam do siebie:
    http://isaa-bellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za te wszystkie przemile komentarze ktore czekaja na moja moderacje. Pamietajcie tylko, ze bardziej cenie te komentrze ktore nie sa reklama wlasnego bloga. Staram sie odwiedzic wszystkie linki blogow ktore mi podajecie wiec, nie piszcie czegos takiego jak ''Obserwacja za obserwacje??'' bo nawet jezeli mialabym odpowiedziec to powiem, ze nie. Bedzie mi milo gdy zajrzysz tu nie pierwszy i ostatni raz.