sobota, 4 maja 2013

Troche tego, troche tamtego.

Witajcie! To kolejny post.
Jeszcze nie wiecie ale w srode mam jechac z klasa na 3-dniowa wycieczke. Ja dopiero planuje co spakowac, a moje kolezanki juz spakowane! Teraz wolne od srody no, a to sa juz ostatnie dni tego wolnego. Jeszcze jutro i koniec! Minal juz miesiac od kad pisalam sprawdzian szosto klasisty. Teraz tylko czekac na wyniki! Rekrutacje do gimnazjum juz sa oddane. Mam nadzieje, ze szczelilam, ze klasa E to ogolna... Nie chce isc do zadnej innej. Jej.. Oby tak nie bylo, ze ide do np. matematycznej.. Nie nawidze matematyki! To taki krotki post. Chce zrobic o grze w ktora najczesciej gram czyli simsy. Interesuje was to? Jak tak to zrobie taki post. Piszcie o czym chcielibyscie sie o nich dowiedziec itp. Czekam z niecierpliwoscia. Pa!
 

28 komentarzy:

  1. Też lubię simsy więc post może być bardzo ciekawy :)
    Udanej wycieczki życzę :)

    zihozawsze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam wycieczke za tydzień na jeden dzień ... Obserwuję i zapraszam http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zycze udanej wycieczki i aby pogoda dopisala!

      Usuń
  3. Życzę Ci żebyś dobrze się na wycieczce bawiła :3

    Zapraszam - nowy post :3
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanej wycieczki C:


    http://paul-pauula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na post z simsów!!
    Udanej wycieczki ;)
    Zapraszam do sb
    jula-julu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog :)
    Ja też idę do gimnazjum po wakacjach :P
    Wpadniesz do mnie?
    mybeautifulhappyworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu moja ty z 2000 roku :*
      Z jakim profilem klasa?

      Usuń
  7. Świetny blog!
    Ja też idę po wakacjach do gimnazjum :P
    Zapraszam do mnie :)
    mybeautifulhappyworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też wyjeżdżam na wycieczkę trzydniową w środę. Jadę do Srebrnej Góry na obóz przetrwania ^^
    A co do simsów to kiedyś w nie dużo grałam :)

    insignificantbaby.blogspot.com
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejuu! Oboz przetrwania to jedno z moich marzen! Bardzo Ci zazdroszcze! Niezle, w tym samym czasie jedziemy tylko, ze ja do Świetokrzyskich jade.

      Usuń
  9. Śliczna jesteś ♥ Super masz bloga .
    Obserwuję i często będę tu wpadać .
    zapraszam do mnie mam nadzieję że zaobserwujesz http://karolinagauszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo chętnie przeczytam taki post-ostatnio strasznie polubiłam grać w simsy ;3 Śliczna ty ;3

    Zapraszam do mnie-nowy post ;3 karola-oliv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super notka,co byś powiedziała na wspólna obserwacje.?:)
    http://one-direction-1love.blogspot.com/
    dopiero zaczynam.^^ przyda mi się wsparcie.<3
    ja już obserwuje.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog, obserwuję i zapraszam do siebie :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. W sumie ja uz dlugo nie gram w simsy ,ale moglabys taki zrobic poscik! Udanej wycieczki!
    www.fashionable-sewing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam w planach zrobienie tego poscika :P. Dziekuje!

      Usuń
  14. great post :)love your blog, would you like to follow eachother? why dont you follow me through gfc and blog lovin and let me know :) ill definitely follow back!

    xx Jeeshan
    www.beautydosage.com

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za te wszystkie przemile komentarze ktore czekaja na moja moderacje. Pamietajcie tylko, ze bardziej cenie te komentrze ktore nie sa reklama wlasnego bloga. Staram sie odwiedzic wszystkie linki blogow ktore mi podajecie wiec, nie piszcie czegos takiego jak ''Obserwacja za obserwacje??'' bo nawet jezeli mialabym odpowiedziec to powiem, ze nie. Bedzie mi milo gdy zajrzysz tu nie pierwszy i ostatni raz.