niedziela, 28 kwietnia 2013

Przeszlosc wygladu bloga.

Czesc!
Dzisiaj przygotowalam taki post aby poinformowal was o wygladzie bloga, ktory sie naprawde zmienil. Zobaczcie jaki jest teraz, a jaki byl gdy rozpoczynalam prowadzenie tego bloga! Oto zdjecie starego wygladu:


Heh, bardzo sie zaaganzowalam do poprawy bloga. Jeszcze zostal mi naglowek. Jak myslicie o nowym wygladzie bloga? Moze byc? Pewnie nie zostanie tu na dlugo i za kilkanascie dni go zmienie, a mianowicie tlo. Poodwiedzalam wasze swietne blogi. Zostawilam po sobie komentarz i powiem wam, ze wiekszosc blogow, ktore udalo mi sie odwiedzic sa swietne. Brawa!

10 komentarzy:

  1. fajny blog. No trochę się już zmienił twój blog.
    obserwujemy??
    zapraszam iza-izuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest super, stary też był fajny ale zmiany zawsze fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nowy wygląd jest świetny! :)
    Zapraszam do mnie
    http://przzed.blogspot.com/
    + obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog ♥

    nedenede.blogspot.com <-----zapraszam do mnie + Obserwujemy ?

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak naprawdę, to oba wyglądy są świetne <3

    http://seranity-mitty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana do Versatile Blogger Award! Więcej informacji znajdziesz u mnie na blogu:iza-izuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny ten nowy wygląd ^^
    Mam do Ciebie wielką prośbę, wejdź w moją notkę i kliknij proszę link do sklepu. Będę ogromnie wdzięczna! :)
    Link do notki: http://weronika-space.blogspot.com/2013/04/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za te wszystkie przemile komentarze ktore czekaja na moja moderacje. Pamietajcie tylko, ze bardziej cenie te komentrze ktore nie sa reklama wlasnego bloga. Staram sie odwiedzic wszystkie linki blogow ktore mi podajecie wiec, nie piszcie czegos takiego jak ''Obserwacja za obserwacje??'' bo nawet jezeli mialabym odpowiedziec to powiem, ze nie. Bedzie mi milo gdy zajrzysz tu nie pierwszy i ostatni raz.