czwartek, 24 stycznia 2013

Pakowanie

Witajcie! Zaczne od tego. Juz tak powiem, ze dzisiaj, bo jest  pierwsza w nocy z rana wyjezdzam w gory. Tak sie ciesze! No wiec, dzisiaj doslownie dzisiaj bralam sie za pakowanie rzeczy no i ciuchow. Zrobilam sobie liste abym o niczym nie zapomniala. Mase cieplych ubran, aparat, jakies gry itd. Pewnie nie bede sie tam nudzila jak bedzie moja 4-letnia kuzynka <3 ale ja zawsze mam jakies gry przy sobie jak nie bedzie co robic juz kiedy bedziemy po nartach. Pakowanie sie juz zakonczone wiec, ide spac! Wkoncu wstaje o 7...


8 komentarzy:

  1. Udanej wycieczki ;))
    miiikusia.blogspot.com --> zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Do zakopanego jedziesz?? W moje okolicee! :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrób dużo fot, a potem je nam pokaż! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. W góry? O jak fajnie. Jeździsz na nartach, tak? Hm... to super! Ja próbowałam, ale tylko raz lub dwa. NIe pamiętam, to było rok temu w każdym razie. Narty to nie moja pasja ;p

    http://myworldoffashionandstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam do zabawy więcej informacji u mnie:
    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. UDANEGO WYJAZDU ^^
    zazdroszczę ;P ja muszę siedzieć w domu w te ferie

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za te wszystkie przemile komentarze ktore czekaja na moja moderacje. Pamietajcie tylko, ze bardziej cenie te komentrze ktore nie sa reklama wlasnego bloga. Staram sie odwiedzic wszystkie linki blogow ktore mi podajecie wiec, nie piszcie czegos takiego jak ''Obserwacja za obserwacje??'' bo nawet jezeli mialabym odpowiedziec to powiem, ze nie. Bedzie mi milo gdy zajrzysz tu nie pierwszy i ostatni raz.