czwartek, 31 stycznia 2013

To bedzie czwarteeeek!

Czesc! Info najpierw. Notka z dnia 30.01 ale opublikowalam o 0:05 i jutro jest juz dzisiaj hehe. Przepraszam.

Jutro: Czwartek, lekcja polskiego <3, dyskoteka karnawalowa, konkurs angielskiej piosenki swiatecznej. Czwartek... Duzo sie bedzie dzialo. Polski oczywiscie w niebo wzieta hehe. Dyskoteka karnawalowa- byla informacja, ze za przebranie sie jest +5 punktow z zachowania czyli inaczej +5 punktow za totalne upokozenie sie. Moze jakis dodatek taki jak uszy kota by byly ok ale calosc? Nie. No i zostal tylko ten konkurs angielskiej piosenki swiatecznej. Wystepuje na nim z dziewczynami z klasy (13 dziewczyn) ale to ja, Pati i Kara bedziemy ''prowadzacymi'' w spiewaniu. Zakuwam piosenke aby nie bylo, ze tekst myle. Naszczescie dzisiaj pani od angielskiego powiedziala, ze mozemy miec teksty. Mam nadzieje, ze nie bedziemy staly odzielone od innych dziewczyn we trojke, bo bym sie chyba spalila ze wstydu. Tak. Ja panicznie wstydze sie spiewac przed innymi chociaz, niezle spiewam (tak mysle, bo komentarze na temat mojego spiewania jak mi sie kiedys wyrywa to sa pozytywne...). Od kiedy zacielo mnie jak spiewalam przed cala szkola juz nie wystepuje w takich konkursach. Z kims moge spiewac ale spiewam wtedy ciszej aby nie bylo mnie slyszec. Ale do tej angielskiej piosenki sie przyloze. Spiewamy ''Let It Snow''

Piosenka swiateczna i spoko. Do zaspiewania. Dziewczyny tam narzekaly, ze trzeba bylo wybrac inna (mnie przy wyborze nie bylo, choroba) no ale one to wybieraly wiec... Nie rozumiem ich troszeczke. Ja tej piosenki nauczylam sie w 1-2 godziny (juz nie przekrecajac tych angielskich slow). Ja sie z wami juz zegnam i dzisiaj chyba odwiedze juz te wasze swietne blogaski :* A! No i  tak na moje oko Gryffindor prowadzi hehe!

3 komentarze:

  1. ` hehe faajna ta fota z czapką, kapeluszem ;dd

    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gryffindor ♥
    Haha , ja też ładnie śpiewam , ale boję się XD .
    W wolnej chwili zapraszam ; http://the-szlachta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale kapelusz ;pp Zapraszam -> http://myworldoffashionandstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za te wszystkie przemile komentarze ktore czekaja na moja moderacje. Pamietajcie tylko, ze bardziej cenie te komentrze ktore nie sa reklama wlasnego bloga. Staram sie odwiedzic wszystkie linki blogow ktore mi podajecie wiec, nie piszcie czegos takiego jak ''Obserwacja za obserwacje??'' bo nawet jezeli mialabym odpowiedziec to powiem, ze nie. Bedzie mi milo gdy zajrzysz tu nie pierwszy i ostatni raz.