czwartek, 10 stycznia 2013

Troche newsow

 
Hej! Dowiedzialam sie, ze jutro mamy jeszcze jeden probny test kompetencyjny. Ja chyba sie na nim nie pojawie. No wiec w poniedzialek (mozna powiedziec, ze juz w sobote) moje ferie zimowe sie zaczynaja. To dobrze, bo gdyby byl jeszcze jeden tydzien to bym miala mase lekcji do przepisania. Moze nie bede musiala wszystkiego przepisywac. W koncu to bedzie juz II semestr. A jesli chodzi o ten test to z poprzedniego probnego testu kompetencyjnego mialam 23/40 punktow... Cos ostatnio te rzeczy co uwazam za latwe w cale nie sa takie latwe. Jutro postaram sie zrobic jakis post tematyczny (tylko jaki?) lub cos w tym stylu bo ostatnio jak zauwazyliscie nic prawie sie nie dzieje, a nie chce aby moj blog was zanudzal.

 
Mam pytanie. Bardziej lubicie posty tematyczne czy raczej o zyciu codziennym itp. ? 

16 komentarzy:

  1. Jak Ci dobrze, masz już ferie, a ja właśnie się rozchorowałam więc, też trochę posiedzę w domku... niestety :/
    Twój blog jest świetny i nie, wcale nie zanudza, to przecież twoje życie i twój blog - nie zmienisz tego co się dzieję i o czym dzięki temu możesz pisać. Ciekawa jestem jutrzejszego postu, obserwuję i czekam :)
    f-me-i-am-famous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podobają wszystkie twoje posty :)

    Zostałaś nominowana przezemnie do Liebster Awards!
    Szczegóły na moim blogu: http://kamera-akcja-talent.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam już ferie ^^ pozdrawiam i zapraszam do mnie : kamidreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przejmuj się próbnymi testemi, ani w ogólę testami :)
    ja z pierwszego próbnego miałam, 23, z drugiego 33, a z testu 32 :P
    pozdrawiam, myfashion-ola.blogspot.com
    PS. też mam już ferie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh niezle ;) Wszedzie tylko 2 lub 3. Ale tak na serio to dobrze ci poszlo! Mam nadzieje, ze w kwietniu tez mi tak pojdzie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog! Co tu pisać? Mamy nie podawać linków, ale jak znajdziesz chwilkę, to zapraszam:) kate-kaatee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiscie, ze mozecie! Ja napisalam tylko, ze (...) bardziej cenie te komentrze ktore nie sa reklama wlasnego bloga (...) :)

      Usuń
  7. Słuchaaj , ja mogę o wszystkim czytać , byle byś tylko pisałaa , nooo ;D ! Nie zanudzasz nas , na pewno ;D .
    Em ... nie będziesz zła , jak podam ci linka do mojego bloga ... ? w wolnej chwili byś poczytała i uświadomiła sobie , że na świecie żyją takie "idioty" jak ja :D ... ; http://the-szlachta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wiesz wszystkie twoje posty są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lepiej pisać posty tematyczne, bo ja piszesz o życiu codziennym to nuuudyyy :\ Fajny blog, jeśli masz czas to zajrzyj do mnie freshfashion-ika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gabi gdzie mieszkasz [w jakim woj.]?? Ja też teraz mam ferie!! *.*
    Zaobserwujesz?? ----> vivaglaam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog :D co do postów to różnie czasem tematyczne czasem o codzienności co jakiś czas na zmiane :D
    zapraszam do mnie
    www.jolie-joolie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mieszane posty są najlepsze :) Więc pisz trochę o tym a trochę o tym^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię i takie i takie :) Też zależy o czym się pisze :D

    http://kaillaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za te wszystkie przemile komentarze ktore czekaja na moja moderacje. Pamietajcie tylko, ze bardziej cenie te komentrze ktore nie sa reklama wlasnego bloga. Staram sie odwiedzic wszystkie linki blogow ktore mi podajecie wiec, nie piszcie czegos takiego jak ''Obserwacja za obserwacje??'' bo nawet jezeli mialabym odpowiedziec to powiem, ze nie. Bedzie mi milo gdy zajrzysz tu nie pierwszy i ostatni raz.