sobota, 26 stycznia 2013

Wyjazd zakonczony

Czesc! Ja juz w domku. Te ferie moglyby byc choc troche dluzsze. Dzisiaj poza nartami bralam udzial w paintball. Byly czerwone kulki ale mialy pomaranczowy kolor. Szczerze na poczatku mi nie szlo ale po szczeleniu z 10 kulek bylo coraz lepiej. Jutro juz niedziela wiec, moje ferie sie juz koncza i bede szla do tej eh... szkoly... Teraz ci co czekali na ferie pewno je zaczynaja albo jeszcze czekaja. No widzicie? Teraz wy macie swoje wyczekiwane ferie! Teraz czekamy na lato...






4 komentarze:

  1. Jakie lato? Czekamy na Wielkanoc!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie ;> też kiedyś chciałabym zagrać w paintball ;p

    http://isaa-bellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia.;)
    W wolnej chwili zapraszam : http://paranormalneidziwne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za te wszystkie przemile komentarze ktore czekaja na moja moderacje. Pamietajcie tylko, ze bardziej cenie te komentrze ktore nie sa reklama wlasnego bloga. Staram sie odwiedzic wszystkie linki blogow ktore mi podajecie wiec, nie piszcie czegos takiego jak ''Obserwacja za obserwacje??'' bo nawet jezeli mialabym odpowiedziec to powiem, ze nie. Bedzie mi milo gdy zajrzysz tu nie pierwszy i ostatni raz.