piątek, 16 listopada 2012

Zaczynam blogować!

Hai!
Od tego posta zaczynam blogować. Tutaj macie informacje na temat mojego bloga.

Co ile dni będą nowe posty?
Będe starała się codziennie. Mam nadzieje, że mi się to uda!

O czym jest blog?
Blog nie ma jednego celu. Będzie tu troszke o moim życiu ale nie tylko bo wtedy blog stałby się nudny. Kilkoma słowami będe pisać o różnych tematach.

Z kąd nazwa?
Hmm... Tak jakoś wyszło ^.^

Filmiki-zdjęcia
Będe zamieszczała pod każdym postem zdjęcia aby było bardziej kolorowo. Filmiki będą raz na czas.

Nagłówek
Chwilowo jak widzicie go nie ma ale za niedługo się pojawi.

Ten post nie jest zabardzo taki dobry dlatego bo to rozpoczęcie abyście wiedzieli co nie co. Pamiętajcie, że jak narazie to uczę się korzystać z blogspota. To do zobaczenia. Bay!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za te wszystkie przemile komentarze ktore czekaja na moja moderacje. Pamietajcie tylko, ze bardziej cenie te komentrze ktore nie sa reklama wlasnego bloga. Staram sie odwiedzic wszystkie linki blogow ktore mi podajecie wiec, nie piszcie czegos takiego jak ''Obserwacja za obserwacje??'' bo nawet jezeli mialabym odpowiedziec to powiem, ze nie. Bedzie mi milo gdy zajrzysz tu nie pierwszy i ostatni raz.