niedziela, 9 grudnia 2012

Rundka z pytaniami?

Hi!
Bardzo pozno pisze. Mam nadzieje, ze jutro tak nie bedzie. Pechowy dzien to byl. Dla mnie to raczej dobrze, ze juz sie konczy. Rozbilam az dwie rzeczy! Zaraz juz niedziela i trzeba sie nacieszyc ostatnim dniem weekendu. Jezeli chcecie abym napisala jutro jakis tematyczny post to napiszcie w komentarzach, a postaram sie go zrobic. Mam nadzieje, ze mi pomozecie! Jak w jednym poscie bede miala przynajmniej 16 komentarzy od roznych osob to zrobie rundke z pytaniami. Dlaczego 16 komentarzy? Bede wtedy wiedziala, ze jest was na tyle duzo, ze i pytan bedzie wiecej, a nie np. 5 hehe.
Do jutra!

O czym post tematyczny?

7 komentarzy:

  1. fajny post :))
    worthtosmile.blogspot.com licze na komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. post tematyczny moze o twoich ulubionych kosmetykach?
    little-girl-in-vans.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcie ale zrób sobie grzywkę na bok to będzie Ci bardzo ładnie :)
    a co do posta to nie wiem możesz np co lubisz robić , o przyjaźni , o tym gdzie chciałabyś pojechać lub coś tego typu rzeczy ;p
    http://impassiive.blogspot.com/ -wpadnij nieraz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na tym zdjęciu ta grzywka mi spadła. Inaczej... nie jest na swoim miejscu :D

      Usuń
  4. Świetny blog . Podoba mi się. Obserwqacja za obserwacje ? Co ty na to ?
    youlasthope.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Abym zaobserwowala blog musi mi sie podobac. Ja na cos takiego jak obserwacja za obserwcje sie nie zgadzam i nigdy zgadzac sie nie bede. Ja nikomu nie kaze aby zaobserwowal moj blog. :)

      Usuń
  5. cudowny blog. Hmm .. ja osobiście lubię czytać blogi o życiu codziennym,outfity... :) .
    Zapraszam cię do mnie :D :
    http://soulofinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za te wszystkie przemile komentarze ktore czekaja na moja moderacje. Pamietajcie tylko, ze bardziej cenie te komentrze ktore nie sa reklama wlasnego bloga. Staram sie odwiedzic wszystkie linki blogow ktore mi podajecie wiec, nie piszcie czegos takiego jak ''Obserwacja za obserwacje??'' bo nawet jezeli mialabym odpowiedziec to powiem, ze nie. Bedzie mi milo gdy zajrzysz tu nie pierwszy i ostatni raz.