piątek, 7 grudnia 2012

Holly Jolly Holiday Tag!

Cześć! Postanowiłam zrobić Holly Jolly Holiday Tag!

 
1.Czy zaczynasz świąteczne zakupy na Black Friday czy czekasz z nimi na ostatnią chwilę?
Nie ma w Polsce czegos takiego jak Black Friday, ale tydzien lub dwa przed swietami robie zakupy.
 
2.Jeśli mogłabyś wystąpić w jakimś świątecznym filmie, to w jakim?
Nie mam bladego pojecia.

3.Co wolisz: Wigilię czy Dzień Bożego Narodzenia (24 czy 25 grudnia)?
Wigilie!

4.Gdzie twoja rodzina stawia choinkę i kto ją dekoruje?
Stawiamy ja w salonie i dekorujemy ja razem.

5.Białe czy kolorowe światełka?
Kolorowe ale biale tez nie sa zle.

6.Czy jesteś niegrzeczna i szukasz po domu schowanych prezentów, czy czekasz, żeby rozpakować je normalnie (po pierwszej gwiazdce)?
Czekam, zeby rozpakowac prezenty ze wszystkimi.

7.Wolałabyś żyć w chatce z piernika czy w pracowni Sw.Mikołaja?
W pracowni Sw. Mikolaja!

8.Opowiedz o swojej ulubionej Wigilijnej tradycji...
Spiewanie kolend, lamanie sie oplatkiem, 12 potraw, rozpakowywanie prezentow pod choinka.

9.Jeśli mogłabyś być z kimś, obojętnie z kim pod jemiołą, kogo byś wybrała?
Moja tajemnica... ♥

10.Co jest na samej górze twojej choinki?
Czubek czy jakos tak heh.

11.Czy kiedykolwiek chodziłaś po domach i kolędowałaś?
Tak! Nawet 3 razy!

12.Czy odliczasz do Świąt? Jeżeli tak, to ile zostało dni do Świąt?
Pewno, ze odliczam! Zostalo... 17 dni.
 
13.Jakie są przysmaki/jedzenie które możesz jeść co roku w czasie Świąt i nigdy Ci się nie znudzi?
Karp! Makowiec, pierniczki, barszcz, krokiety!

14.Czy dla Ciebie magia świąt jest taka sama teraz,jak i kiedyś kiedy byłaś młodsza?
Zawsze jak sa swieta jest magia. Nie zaleznie czy jest sie malym czy duzym. Tylko potrzebna jest rodzina, bo swieta bez rodziny nie maja zadnej magii.


Na dzisiaj to tyle. Pisze ten post drugi raz wiec jakby mi sie jeszcze raz skasowal to by cos mnie chyba trafilo! haha. Do jutra, bo przeciez, sobota!!!

8 komentarzy:

  1. ciekawe odpowiedzi!
    little-girl-in-vans.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też odliczam ile do świąt! Zapraszam http://letitgo88.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak tu miło :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne odpowiedzi, ja wgl nie łapie o co chodzi z black friday.. ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Super odpowiedzi . ;P

    Jak znajdziesz czas, możesz odwiedzić mojego bloga, ale do niczego nie zmuszam . ♥

    http://pamietnik-cwaniary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozytywny post:)
    Zapraszamy do nas..
    http://babeczki9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za te wszystkie przemile komentarze ktore czekaja na moja moderacje. Pamietajcie tylko, ze bardziej cenie te komentrze ktore nie sa reklama wlasnego bloga. Staram sie odwiedzic wszystkie linki blogow ktore mi podajecie wiec, nie piszcie czegos takiego jak ''Obserwacja za obserwacje??'' bo nawet jezeli mialabym odpowiedziec to powiem, ze nie. Bedzie mi milo gdy zajrzysz tu nie pierwszy i ostatni raz.