czwartek, 6 grudnia 2012

,,Post Mikolajkowy!''

Witam moich nowych obserwatrow no i tych co byli ze mna od poczatku. Dobra... Witam wszystkich heh.
Dzisiaj bedzie post o mikolajkach!!! No, bo jak to bez posta ,,mikolajkowego''?? Wszyscy dzisiaj gadaja o prezentach. Ci w szkole, ci na polu, ci na blogach i jeszcze nie wiadomo kto. Widze jak blog sie rozkreca i to mnie bardzo cieszy. Jest coraz wiecej komentarzy przy kazdym poscie i coraz wiecej wyswietlen! Naprawde sie ciesze. Naprawde, naprawde, naprawde! No to powracajac do tych mikolajkow. Dostalam fantastyczne prezenty ( przynajmniej ja tak mysle hehe ). Po tych prezentach wiem, ze komus na mnie zalezy. Dostalam prezenty w domu, w szkole i od mojej kochanej kumpeli. Dziekuje im, bo prezenty sa cudowne! Ja tez dalam prezenty wlasnorecznie zrobione z modeliny. Wasiki i medalik z drzewem chinskim ( zawieszki do naszyjnika ), perfumy, pomatke do ust i slodycze i jakiegos misia dolozylam. Jak wiecie dzisiaj bylam diabelkiem w tak zwanej grupce mikolajowej. Te dzieciaki co do nich chodzilismy byly przecudowne ( maluchy ). Tak sie baly diabelkow, ktore byly dwa, ze sie chowaly za kolegami i kolezankami w lawce. No nie wszytkie ale co po niektore. Ale nie tylko diabelkow sie baly. Byl jeszcze ten... mikolaj! Tak bardzo skrepowane do niego podchodzily po prezent, ze chcialy odrazu zmykac do lawki. Przy aniolkach ktorych tez bylo dwoch nie byly ani skrepowane, ani sie ich nie baly tylko troche wstydzily sie jak anioly glaskaly ( tylko grzeczne hehe ) po glowie. Zerowkowicze zaspiewali piosenke i powiedzialy wierszyk♥! Po rozdaniu wszystkich prezentow poszlysmy sie przebrac ( aniolki i diabelki ). Chcialam zmazac ten czarny makijarz ale sie nie udalo i przez reszte lekcji mialam czarne oczy ( kredka, a tusz do rzes chyba sie zmazal, poprostu nie bylo widac przez ta kredke hehe ). Najlepsze bylo to jak dzwonilam dzwonkiem kolo drzwi i tam nagle taki halas! No i jeszcze dlatego, ze chodzilam tam jako diabelek nie bylam na matmie i angliku z ktorego nie mialam projektu!! Ale mi sie fartlo haha! Najgorsze lekcje a ja na nich nie bylam!!!!! To prosze. Tutaj zdjecia jakie udalo mi sie zrobic.

Tutaj dwa diabelki i jed
en aniolek ( drugi robil zdjecie )


No a tutaj PREZENTY (nie wszystkie) !


 
Co wy dostaliście na mikołajki??

4 komentarze:

  1. hehe na tym doktor lab pisze ,,mózg do mycia rąk'' również zauważyłam że prawie na każdym blogu jest post mikołajkowy w sumie też mam taki ^^ fajne zdj :>

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcia;p
    Zapraszam do mnie: http://fashionableangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne fotki, i fajny blog ;d
    Obserwuję i liczę na to samo ;>
    Imagine-Day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za te wszystkie przemile komentarze ktore czekaja na moja moderacje. Pamietajcie tylko, ze bardziej cenie te komentrze ktore nie sa reklama wlasnego bloga. Staram sie odwiedzic wszystkie linki blogow ktore mi podajecie wiec, nie piszcie czegos takiego jak ''Obserwacja za obserwacje??'' bo nawet jezeli mialabym odpowiedziec to powiem, ze nie. Bedzie mi milo gdy zajrzysz tu nie pierwszy i ostatni raz.