środa, 5 grudnia 2012

Juz tej nocy mikolajki!

Czesc! Zastanawialam sie czy mam dzis cos do was pisac no ale jak mozna nie napisac! Mikolajki juz tej nocy wiec jutro napewno bedziemy sie chwalic co mysmy dostali
. Odrobilam dzisiaj spora robote. Dwa dni temu mialam zrobic juz gazetke na mikolajki, a nie zrobilam. Pewno znowu jak w tamtym roku, bo tez zapomnialam dostalam -5 punktow do uwag. Jak narazie mam +115 czyli taka chyba piatka mi wychodzi z zachowania. Gdybym naprawde byla taka grzeczna to... hehe. Pogoda niezmienna ale jakos snieg sie topi. Zrobilam zadanie, ogon i widly dla diabla, napisalam do was i moge sie polozyc. Bay!




6 komentarzy:

  1. super :)
    http://worthtosmile.blogspot.com/ skomentuj ?

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie tez śnieg się powoli roztapia, ale mieszkam blisko gór więc jeszcze napada :D

    Komentujesz? Obserwujesz? Robię to samo!

    julia-juuliaa.blogspot.com

    Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna grzywka (zakręcona ^^)u mnie też śnieg się topi bo za ciepło

    +obserwuję mogę liczyć na rewanż? :>
    nino-pamp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama mi sie kreci ta grzywka!
      Zadnej lokowki czy czegos nie uzylam jakby co :)

      Usuń
  4. ale masz sliczna grzywke!
    little-girl-in-vans.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajowa grzywa :) http://inmytime-lovetosmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za te wszystkie przemile komentarze ktore czekaja na moja moderacje. Pamietajcie tylko, ze bardziej cenie te komentrze ktore nie sa reklama wlasnego bloga. Staram sie odwiedzic wszystkie linki blogow ktore mi podajecie wiec, nie piszcie czegos takiego jak ''Obserwacja za obserwacje??'' bo nawet jezeli mialabym odpowiedziec to powiem, ze nie. Bedzie mi milo gdy zajrzysz tu nie pierwszy i ostatni raz.