wtorek, 4 grudnia 2012

Naglowek itp.

Witaaaam wszystkich!
Jak widzicie naglowek juz powstal. Moze nie jest zbyt taki na caly ekran ale mi tam moze byc. Jak wam się podoba naglowek. Napiszcie bardzo prosze w komentarzach. To moj pierwszy naglowek wiec jak narazie jestem zadowolona choc wiem, ze naglowki są lepsze. Na czwartek musimy przyniesc kompletne prezenty na mikolajki ( mamy losowania i dla tej osoby dajemy prezent znaczy my dajemy prezenty do worka ale i tak mikolaj je roznosi haha ). Ja jeszcze nic do tego prezentu nie mam! Wylosowałam moja stara przyjaciolke. Stara... Tak dziwnie to zabrzmialo. Moze dawna chociaz, to tez nie jest dobre okreslenie, bo tylko od paru tygodni nimi nie jestesmy. Ja nic nie zrobilam jakby co. Haha. Dzisiaj co prawda dzien nie byl zapchany nauka ale strasznie pozno wrocilam do domu i tak sie stalo, ze nie zrobilam tego postu co dzisiaj mialam zrobic. Malo dzisiaj napisalam ale mysle, ze jutro bedzie lepiej. Mam taka nadzieje... No i jeszcze ten przepiekny snieg co ciagle pruszy. Cos cudownego!
Zdjecia robione jak juz bylo ciemno, a poprawiac mi sie juz nie chcialo na kompie. 


3 komentarze:

  1. Fajny blog.
    Zapraszam do mnie : www.stylowa-sophy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nagłówek fajny może zostać ale gyłby nieco fajniejszy gdyby był na całą stronę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sadze :)
      Ale niech juz taki na swieta zostanie chociaz, jak zrobie fajne zdjecia na zewnatrz to zrobie inny taki aby byl na cala strone.

      Usuń

Dziekuje za te wszystkie przemile komentarze ktore czekaja na moja moderacje. Pamietajcie tylko, ze bardziej cenie te komentrze ktore nie sa reklama wlasnego bloga. Staram sie odwiedzic wszystkie linki blogow ktore mi podajecie wiec, nie piszcie czegos takiego jak ''Obserwacja za obserwacje??'' bo nawet jezeli mialabym odpowiedziec to powiem, ze nie. Bedzie mi milo gdy zajrzysz tu nie pierwszy i ostatni raz.