poniedziałek, 3 grudnia 2012

Poniedzialek i snieg!

Dzisiaj jak dzisiaj. Poniedzialek. Ten nasz poniedzialek. Chyba kazdy go nie lubi, bo zaczyna nowy tydzien. Ale jakby tu pomyslec to nie jest az taki zly. Nastepny nowy tydzien i nowe przygody ( jak ktos ma fantastiko zycie hehe ). No ale ja uznam, ze ten poniedzialek nie byl tym gorszym. Spadl nasz kochany snieg. Chociaz, nie po raz pierwszy w 2012 ale po raz drugi po dluzszej przerwie. Slyszalam, ze to tylko chwilowe opady sniegu ale nie na dlugo sie zatrzyma no wiec sama nie wiem. Jakby jeszcze polezal to wyszlabym na pole porobila jakies fotki i moze balwanka ^^. Zapowiada sie dla mnie bardzo mily tydzien! Dzisiaj udalo mi sie zalapac do dekorowania sali na czas swiateczny czyli jakies balwanki, sniezynki itp. na firankach w klasie, na drzwiach jakies pierniczki itp. Ale to nie wszystko. Udalo mi sie tez zalapac do przygotowan na wigilie klasowa. Mysle, ze wy tez taka macie klasowa wigilie, a jak tak to wiecie, ze trzeba poustawiac te stoly, jedzenie, nakrycia do stolu no i takie. Nie wiem dlaczego ale jakos kreca mnie takie rzeczy i sie bardzo ciesze jak moge w takich brac udzial. Teraz jak juz nie mam przyjaciolki ( od paru tygodni :( ) to nikt mi nie stanie na drodze abym sie do takiego czegos zglosila i mysle, ze bede bardziej taka... tworcza heh. Do mikolajek jeszcze tylko 3 dni. Mam nadzieje, ze wytrzymacie, a nie tak jak ja bedziecie ciagle o tym mowic. Moze nie bedziecie, bo ja czekam na tego diabla, ktory sie we mnie wcieli haha! No jak tak dalej pojdzie to w kazdym poscie bede pisala ile dni zostalo! To do jutra! Moze cos skabinuje jesli chodzi o te tagi. Tylko nie wiem czy nagrac czy napisac. Szczerze mowiac wolalabym napisac, bo to w kazdej chwili moge zrobic no a nagrac filmik to juz mi troche zajmie. To dla tych ktorzy maja glowe zapchana nieodrobiona lub zalegla nauka zycze powodzenia w niej, a ci co juz odpoczywaja od ksiazek zycze milego dalszego dnia. Ja niestety musze sie uczyc tego angielskiego, bo przypuszczam, ze pani od anglika mnie troche nie lubi... Haha!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za te wszystkie przemile komentarze ktore czekaja na moja moderacje. Pamietajcie tylko, ze bardziej cenie te komentrze ktore nie sa reklama wlasnego bloga. Staram sie odwiedzic wszystkie linki blogow ktore mi podajecie wiec, nie piszcie czegos takiego jak ''Obserwacja za obserwacje??'' bo nawet jezeli mialabym odpowiedziec to powiem, ze nie. Bedzie mi milo gdy zajrzysz tu nie pierwszy i ostatni raz.