niedziela, 2 grudnia 2012

Grudzien - miesiac swiateczny

Hai!
Wczoraj jak wiecie byl 1 grudnia. Rozpoczal sie swiateczny miesiac. Kocham go dlatego, bo jest niezwykle dla mnie urokliwy. Ta choinka, prezety heh samo odpakowywanie ich to dla mnie naprawde wielka radocha. Zrobie swiateczny tag, temat, bo w koncu... Coraz blizej swieta, coraz blizej swieta haha. Musze sie wyspac jutro do szkoly! Ide do niej nieprzygotowana po 2 dniach choroby no wiec bedzie trudno. Najwazniejsze, ze za 4 dni beda prezenty, a ja bede diabelkiem w szkole. Jak narazie to sie z wami zegnam do jutrzejszego posta. Bay! A i moj nowy komplet. Czapka i szaliczek ( taki kominowaty ).

 

 
A wy kochacie swieta, prezety i poprostu zimę?



1 komentarz:

Dziekuje za te wszystkie przemile komentarze ktore czekaja na moja moderacje. Pamietajcie tylko, ze bardziej cenie te komentrze ktore nie sa reklama wlasnego bloga. Staram sie odwiedzic wszystkie linki blogow ktore mi podajecie wiec, nie piszcie czegos takiego jak ''Obserwacja za obserwacje??'' bo nawet jezeli mialabym odpowiedziec to powiem, ze nie. Bedzie mi milo gdy zajrzysz tu nie pierwszy i ostatni raz.