sobota, 1 grudnia 2012

Moj Dzien Zakupow!

Hai!
Ten tydzien byl dla mnie przynajmniej bardzo meczacy. Jak mieliscie kiedys migrene to napewno wiecie jaki to okropny bol. Do tego dochodza wymioty i czlowiekowi nie chce sie juz zyc. Heh widocznie taka moja uroda bycia jedna z tych osob. To jest powod dla ktorego nie napisalam na blogu. Wracajac do dzisiejszego dnia. Caly dzien spedzilam w centrum handlowym bonarka. Jakos nigdy nie zajmowalam sie chodzeniem po sklepach i dlatego zadna z kolezanek nie zapraszala mnie na zakupy bo wiedziala, ze to dla mnie meki i tego nie lubie. Dzisiaj zrozumialam, ze chodzenie po sklepach to nawet fajna rzecz pod warunkiem, ze chodzi sie raz na czas, a nie jak rozne babki siedem raz w tygodniu hehe. Ten dzien to moj Dzien Zakupow. A i jeszcze moja nowa fryzurka mmm...



Bay!
A wy lubicie chodzić po sklepach?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za te wszystkie przemile komentarze ktore czekaja na moja moderacje. Pamietajcie tylko, ze bardziej cenie te komentrze ktore nie sa reklama wlasnego bloga. Staram sie odwiedzic wszystkie linki blogow ktore mi podajecie wiec, nie piszcie czegos takiego jak ''Obserwacja za obserwacje??'' bo nawet jezeli mialabym odpowiedziec to powiem, ze nie. Bedzie mi milo gdy zajrzysz tu nie pierwszy i ostatni raz.