niedziela, 23 grudnia 2012

Jeszcze tylko ten dzien!

Hey! Hey! Hey! Dzisiaj niedziela, a jutro wigilia. Jest jedna ciekawostka. Jestem chora. Jak ja nie lubie byc chora! Mam strasznie meczacy kaszel. Naszczescie nie mam JESZCZE goraczki. Jednak dzien jest u mnie spedzany wsrod pieknej choinki, ktora sama ubralam (no dobra moze z mala pomoca hehe). Jak bylam mala myslalam, ze na kazdej z tych galazek ktos a moze nawet cos mieszka i w swoj sposob przygotowywuje sie do swiat. Z takim moim ''magicznym'' sposobem mozna tak to nazwac ubralam choinke. Nie mam pojecia w czym bede na wigilii! Dzisiaj caly czas w domu. Jutro bede dekorowala stol na wigilie aaaaa!! Hehe! Wesolych swiat!


 


Tutaj maly zloty ptaszek wsrod galazek choinki leniuchuje...

A tutaj renifery ucza sie spiewac chorem.

Cieszycie sie, ze swieta juz jutro?

3 komentarze:

  1. Ja się strasznie cieszę, że Święta już jutro !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna fotka choinki .Obserwuje i liczę na rewanż. Zapraszam do mnie -http://julciajuleczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne fotki .zapraszam do mnie http://julciajuleczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za te wszystkie przemile komentarze ktore czekaja na moja moderacje. Pamietajcie tylko, ze bardziej cenie te komentrze ktore nie sa reklama wlasnego bloga. Staram sie odwiedzic wszystkie linki blogow ktore mi podajecie wiec, nie piszcie czegos takiego jak ''Obserwacja za obserwacje??'' bo nawet jezeli mialabym odpowiedziec to powiem, ze nie. Bedzie mi milo gdy zajrzysz tu nie pierwszy i ostatni raz.