poniedziałek, 24 grudnia 2012

Serwetka z sztuccami

Zycze wam duzo zdrowia, szczescia, pomyslnosci, prezetow duzo, duzo, radosci, zeby nastepny rok byl jeszcze lepszy niz ten. Mam dla was taka "instrukcje" jak ja zlozylam serwetki z sztuccami. Dziwne to teraz jak napisalam no ale jakby ktos nie mial pomyslu to prosze latwe i ladnie aie prezentuje na stole! Jakby co to nie zapomnijcie o malej lyzeczce ktora tutaj   |   sie nie znajduje!
          V

Robilam na szybko wiec jakby cos sie nie zgadzalo albo jest nie zrozumiale to bardzo, bardzo, bardzo przepraszam!

 
A to zdjecie mojej sukienki. Przepraszam, ze takie nie wyrazne ale dzisiaj jakos nie wychodzily mi zdjecia jak sobie robilam heh.

2 komentarze:

  1. super blog<3
    obserwuję i liczę na rewanrz:)
    alwayssmilel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog. ;) Śliczna sukienka
    Obserwuję i zapraszam do mnie oraz liczę na rewanż. ^^
    Mój blog: http://my-world-of-teens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za te wszystkie przemile komentarze ktore czekaja na moja moderacje. Pamietajcie tylko, ze bardziej cenie te komentrze ktore nie sa reklama wlasnego bloga. Staram sie odwiedzic wszystkie linki blogow ktore mi podajecie wiec, nie piszcie czegos takiego jak ''Obserwacja za obserwacje??'' bo nawet jezeli mialabym odpowiedziec to powiem, ze nie. Bedzie mi milo gdy zajrzysz tu nie pierwszy i ostatni raz.