poniedziałek, 10 grudnia 2012

Linkowanie

Hei! Co tam u was?? Jak minal poniedzialek? Dzisiaj kompletnie nic sie nie podzialo. Dziwne... Mam taka odpowiedz do komentarzy, ktore pojawily sie w wczorajszym poscie. Mianowicie do tych, ktozy dodali sie do moich obserwatorow (za co bardzo dziekuje, jest mi niezmiernie milo) ale w ich komentarzach padlo takie cos typu "licze na to samo". Prosze was. Nie piszcie tego typu rzeczy, bo tym bardziej tego nie zrobie. Jak zobaczycie odwiedzam kazdy link, ktory podajecie mi w komentarzach wiec jak bedzie mi sie blog podobac to bede jego obserwatorka. Prosze. W tym poscie mozecie w komentarzach podac link do swojego bloga lub jak nie macie, a chcecie jakis zglosic to prosze piszcie, a jeden post przeznacze trzem najlepszym blogom. Zapraszajcie na bloga innych, bo moze tez chca wziasc w tym udzial czy moze boicie sie konkurencji?? Hehe zartowalam. No to linkujcie! Macie czas do 13.12, a post podajrze 14.12. (moze sie zmienic)
Jak widac zaczelam malowac ale pisak byl zuzyty wiec przestalam heh.

5 komentarzy:

  1. masz fajnego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog!
    zapraszam do nie: maddy-live.blogspot.com
    zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie :)
    obserwuje i licze na rew :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny napis :-) Szkoda, że nie skończyłaś...
    http://milionioliwka.blog.interia.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo fajne pismo. ;D
    Zapraszam w wolnej chwili. :>

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za te wszystkie przemile komentarze ktore czekaja na moja moderacje. Pamietajcie tylko, ze bardziej cenie te komentrze ktore nie sa reklama wlasnego bloga. Staram sie odwiedzic wszystkie linki blogow ktore mi podajecie wiec, nie piszcie czegos takiego jak ''Obserwacja za obserwacje??'' bo nawet jezeli mialabym odpowiedziec to powiem, ze nie. Bedzie mi milo gdy zajrzysz tu nie pierwszy i ostatni raz.