wtorek, 11 grudnia 2012

Ponure dni...

Hi!
Mialam dzisiaj nie napisac ale jakos pozniej mam wyrzuty sumienia, ze nie napisalam. Ostatnio mam ponure dni. Chociaz, wszystko sie uklada to jakos czuje, ze czegos mi brakuje. Ja chyba wiem czego. Jak zauwazyliscie ciagle pisze posty ale dosc pozno. Wtedy kiedy mam czas, wykorzystuje do grania na kompie lub robienia tego co... kocham. Moj humorek nie jest najlepszy od przed wczoraj, a dzis choc dostalam po raz pierwszy od czwartej czy nawet pierwszej klasy piatke z dyktanda. Co za dni...
Post pewno slaby ale na nic innego mnie dzisiaj nie stac.












Sie rysowalo kijowym olowkiem. I nie dalo sie odwrocic tego zdjecia...
Jak wam minal ten dzien?

1 komentarz:

  1. super rysunek!
    moj minal calkiem calkiem niezle!
    little-girl-in-vans.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za te wszystkie przemile komentarze ktore czekaja na moja moderacje. Pamietajcie tylko, ze bardziej cenie te komentrze ktore nie sa reklama wlasnego bloga. Staram sie odwiedzic wszystkie linki blogow ktore mi podajecie wiec, nie piszcie czegos takiego jak ''Obserwacja za obserwacje??'' bo nawet jezeli mialabym odpowiedziec to powiem, ze nie. Bedzie mi milo gdy zajrzysz tu nie pierwszy i ostatni raz.