poniedziałek, 17 grudnia 2012

Po kilku dniach nie pisania...

Witajcie! Jak ja dlugo nie pisalam! Bardzo przepraszam. Ostatnio mialam glupie i nudne dni wiec nie bylo o czym pisac. Jutro bedzie post blogowy jak wam obiecalam w poscie ,,Linkowanie''. Wybiore 3 najlepsze blogi ktore zostaly zgloszone w komentarzach pod tamtym postem. Dzisiaj poniedzialek. Co prawda na srode mielismy zrobic rysunek (pokoju jakiegos) ale w srode jest wycieczka do... UWAGA!! Kina!!!! Tak heh. Jedziemy z klasa do kina na 5D ,,Podroze kosmiczne'' wiec bedzie OK. Prawie polowe dnia spedzilam na rysowaniu tego rysunku ale powiem szczerze, ze mi sie podoba i nie na marne chyba sie natrudzilam. Moze dostane jakas spoczko ocene... Maly post dzisiaj ale postaram sie innym razem dluzszy. Bay! I jeszcze raz bardzo przepraszam!

Ten rysunek...

A to choinka (zdjecie nie z dzisiaj). U mnie snieg stopnial. Oby na swieta tylko bylo bialo!


2 komentarze:

  1. Ten rysunek jest ładny, bo masz talent architektoniczny ♥ I te ściany tak ci świetnie wyszły ;) Rysuj więcej i dodawaj zdjęcia tych rysunków *.*
    Komentujesz? Obserwujesz? Robię to samo!

    julia-juuliaa.blogspot.com

    Obserwuję :3


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bede dodawac zdjecia rysunkow jakie robie + dziekuje za zaobserwowanie!

      Usuń

Dziekuje za te wszystkie przemile komentarze ktore czekaja na moja moderacje. Pamietajcie tylko, ze bardziej cenie te komentrze ktore nie sa reklama wlasnego bloga. Staram sie odwiedzic wszystkie linki blogow ktore mi podajecie wiec, nie piszcie czegos takiego jak ''Obserwacja za obserwacje??'' bo nawet jezeli mialabym odpowiedziec to powiem, ze nie. Bedzie mi milo gdy zajrzysz tu nie pierwszy i ostatni raz.