wtorek, 18 grudnia 2012

3 najlepsze blogi z zgloszonych.

Hey!
Dzisiaj jak mowilam bedzie post o 3 najlepszych blogach ( wybrane z tych co zostaly zgloszone w poscie ,,Linkowanie'' ). Sa to ''spoko'' blogi jednak zadnego z nich nie zaobserwowalam. Zapraszam do czytania!


Moje zdjęcie
1. http://syllwina.blogspot.com/
Sylwia Nowakowska. 20 lat. Września. Nieoficjalnie - Syll. Jestem niska, ale nie da się mnie nie zauważyć. Zazwyczaj robię zamęt. Nie jestem żadną szafiarką tudzież fashionistką! Piszę o wszystkim, co mnie interesuje, boli, wkurza czy śmieszy. Oddycham muzyką, więc o niej też mogę wam wspomnieć... A gust mam dobry! Nie chcę jednak w żaden sposób kategoryzować tego bloga - jest po prostu lifestyle'owy. Po prostu mój.







Moje zdjęcie
2.http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/



R a d ♥ m, Mazowieckie, Poland
14 letnia blogerka z Radomia,pisząca o swoim codziennym życiu w inny sposób.Urodzona 17 września 1998 roku. Blog został założony 13.11.2011 roku :)



3. http://allex096.blogspot.com/
Cześć. Nazywam się Ola. Interesuję się fotografią i muzyką. Chodzę do LO. Dziękuję za każdy miły komentarz.
Więcej o mnie znajdziecie w zakładce. Miłego przeglądania! ;-)

Te blogi najbardziej mi sie podobaly. Wyboru nie mialam duzego wiec no... Hehe. Bay!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za te wszystkie przemile komentarze ktore czekaja na moja moderacje. Pamietajcie tylko, ze bardziej cenie te komentrze ktore nie sa reklama wlasnego bloga. Staram sie odwiedzic wszystkie linki blogow ktore mi podajecie wiec, nie piszcie czegos takiego jak ''Obserwacja za obserwacje??'' bo nawet jezeli mialabym odpowiedziec to powiem, ze nie. Bedzie mi milo gdy zajrzysz tu nie pierwszy i ostatni raz.