czwartek, 20 grudnia 2012

Kino i przygotowanie do wigilii z klasa

Hey ho
Dzisiaj bylam w kinie z klasa. Podroze kosmiczne w 5D. Ja kocham kosmos wiec mi sie podobalo. Nie mam zdjec, bo nie mialam czym ich robic. A co do filmu to bardzo polecam. Najlepsza byla sala interaktywna (chyba sie nie pomylilam) to bylo z konkursem. Mialo sie pilociki takie jakby i byly 1 2 3 4 nr. Niestety w konkursie wygrali chlopacy i w ogolnym tez nie zalapalam sie na wygrana. Trzeba sobie stroj galowy
przygotowac przeciez, jutro jest wigilia klasowa!! Bedziemy sobie zyczenia skladac♥. Ciesze sie, bo pani zwolni nas (mnie z innymi dziewczynami) z ostatnich lekcji, bo dekorujemy sale. Mam nadzieje, ze jutro nie zapomne wziasc czegos co moze robic LADNE zdjecia albo jezeli nie bede mogla to moze mi jakas kolezanka przesle.





Tez macie jutro wigilie klasowa?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za te wszystkie przemile komentarze ktore czekaja na moja moderacje. Pamietajcie tylko, ze bardziej cenie te komentrze ktore nie sa reklama wlasnego bloga. Staram sie odwiedzic wszystkie linki blogow ktore mi podajecie wiec, nie piszcie czegos takiego jak ''Obserwacja za obserwacje??'' bo nawet jezeli mialabym odpowiedziec to powiem, ze nie. Bedzie mi milo gdy zajrzysz tu nie pierwszy i ostatni raz.