czwartek, 20 grudnia 2012

Wigilia i zyczenia w stylu klasowym

Hey! Dzisiaj byla wigilia klasowa. Bylo lamanie sie oplatkiem. Jedni skladali mi naprawde piekne zyczenia ale przeciez, na wigilii (tej klasowej oczywiscie) nie moze odbyc sie bez osob ktore tylko skladaja zyczenia komus tylko dlatego, ze  oplatek. Dla mnie to jest troche nie zrozumiale no ale coz. Jak sie jest takim glodnym hehe. Klasa jak klasa zawsze znajda sie jakies matoly. Ostatnio nasza klasa zdobyla komentarze, ze jest szalona itp. Wiem o czym mowa i sie z tym zgadzam w koncu sama spedzilam z moja CRAZY klasa jak to powiedzieli 6 lat.  Byly jaselka ale ich nie ogladalam, bo misialam przygotowac klase do wigilii. Pozdrawiam wszystkich ktorzy skladali mi takie zyczenia jakie chcialabym aby sie spelnily i mam nadzieje, ze sie spelnia, a wam tez zycze wszystkiego co najlepsze, spelnienia marzen, zdrowia, bo zdrowie musi byc, szczesliwego nowego roku 2013 i no, co chcecie (takie zyczenia jakbyscie byli na tej wigilii klasoweh, bo bede jeszcze zyczyla na ta wigilie co bedzie hehe). Zdjecia z wigilii dodam pod ta notke jutro albo pod jutrzejsza. Bay!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za te wszystkie przemile komentarze ktore czekaja na moja moderacje. Pamietajcie tylko, ze bardziej cenie te komentrze ktore nie sa reklama wlasnego bloga. Staram sie odwiedzic wszystkie linki blogow ktore mi podajecie wiec, nie piszcie czegos takiego jak ''Obserwacja za obserwacje??'' bo nawet jezeli mialabym odpowiedziec to powiem, ze nie. Bedzie mi milo gdy zajrzysz tu nie pierwszy i ostatni raz.