poniedziałek, 26 listopada 2012

Hai!
Dzisiaj nie poszlam do szkoly, bo nie czulam sie najlepiej. Naszczescie jutro juz ide. Jeden dzien i pierwszy od rozpoczecia szostej klasy bylam nieobecna, a tyle do nadrabiania, ze glowa boli! Z tego co sie dowiedzialam to w srode bedzie andrzejkowa dyskoteka szkolna czyli muzyka ( oczywiscie tym razem swietna, bo Wera wybierala haha ), bufecik, zabawy i wrozby andrzejkowe itp. U mnie na urodzinach tez robilismy sobie andrzejkowe wrozby ( lanie wosku przez dziurke od klucza ). No mam nadzieje, ze jak zaprosze Were do siebie abysmy sie razem przygotowaly do dyskoteki to mi pomoze ogarnac bloga ( mam na mysli naglowek i hmm... filmik? ). Dzien mozna tak powiedziec, ze spedzilam na kompie spiewajac i grajac w simsy.

 
U was w szkole też macie takie dyskoteki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za te wszystkie przemile komentarze ktore czekaja na moja moderacje. Pamietajcie tylko, ze bardziej cenie te komentrze ktore nie sa reklama wlasnego bloga. Staram sie odwiedzic wszystkie linki blogow ktore mi podajecie wiec, nie piszcie czegos takiego jak ''Obserwacja za obserwacje??'' bo nawet jezeli mialabym odpowiedziec to powiem, ze nie. Bedzie mi milo gdy zajrzysz tu nie pierwszy i ostatni raz.