wtorek, 27 listopada 2012

Post tematyczny?

Hai!
Myslalam nad postem tematycznym ale nie dzisiaj. Zrobilam jakies glupie zdjecie ( to pierwsze ) haha. Sami stwierdzicie. Jutro dyskoteka wiec musze wszystko przygotowac. Moze zrobie nawet jedna zabawe andrzejkowa na tej dyskotece ale watpie. Jedyne co udalo mi sie dotychczasto to tylko bycie diabelkiem na mikolajki w szkole. Ciesze sie bo bede mogla dzgac dzieci tym widelcem diabla ( widlami ta? haha ). Dzisiaj na wf czyli siodmej lekcji zwichnelam sobie noge w kostce. Boli ale nie jest to jakis okroooopny bol. Ja sie zegnam, bo musze posprzatac w pokoju jak mam do niego Were zaprosic a to troche potrwa, a na dokladke to jeszcze te zadania domowe. Ehh...
Bay!
Jaki post tematyczny moglabym dla was zrobic? Jakies propozycje?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za te wszystkie przemile komentarze ktore czekaja na moja moderacje. Pamietajcie tylko, ze bardziej cenie te komentrze ktore nie sa reklama wlasnego bloga. Staram sie odwiedzic wszystkie linki blogow ktore mi podajecie wiec, nie piszcie czegos takiego jak ''Obserwacja za obserwacje??'' bo nawet jezeli mialabym odpowiedziec to powiem, ze nie. Bedzie mi milo gdy zajrzysz tu nie pierwszy i ostatni raz.